środa, 9 sierpnia 2017

Haul zakupowy | pielęgnacja


Dziś Kochani przychodzę do Was z mini haulem z akcesoriami do pielęgnacji. Każda z nas stara się dbać o swoją skórę jak najlepiej. Wiadomo raz chce nam się bardziej, a raz mniej. Ja robię co w mojej mocy, aby moja skóra zwłaszcza skóra twarzy wyglądała na zadbaną. Niestety ciągle brakuje mi czasu  właściwą pielęgnację, ale może kiedyś zawładnę czasoprzestrzenią:D. Praca i inne obowiązki trochę mnie ogarnęły, ale mam nadzieję, że wrócę do starych dobrych nawyków -  między innymi do dodawania bardziej systematycznie postów jak to było w roku akademickim. Koniec narzekania, przejdźmy do haulu!


W tym haulu pokażę Wam trochę nowinek, które chcę wprowadzić do mojej rutyny pielęgnacyjnej - o ile się sprawdzą. Na razie tych rzeczy nie testowałam, bo byłam na wyjeździe, poza tym ciągle pracuję i mam mało czasu, ale już wkrótce będę mogła wszystko na spokojnie potestować.


Pierwsza rzecz to szczoteczka do mycia twarzy. Szczoteczka posiada 8 różnych końcówek. Ma też różne tryby mocy działania. Jest poręczna, mała, więc sprawdzi się także w podróży. Już nie mogę się doczekać, aż ją wypróbuję - ale najpierw poczekam, aż zejdzie mi wakacyjna opalenizna.

Szczoteczka dostępna TUTAJ


Szczoteczka kosztuje około 28 złotych, więc nawet przystępna kwota. 
Producent zapewnia, że szczoteczka pomoże:
- Zmniejszyć i usunąć uszkodzenia słoneczne.
- Zmniejszyć rozmiar porów.
- Zmniejszyć i usunąć delikatne linie i zmarszczki.
- Zmniejszyć i usunąć plamki oraz przebarwienia skóry.
- Ujędrnić skórę i napięcie mięśniowe, aby zmniejszyć opadanie.
- Odmłodzić komórki.
Można stosować ją samodzielnie lub z jakimkolwiek innym systemem pielęgnacji skóry. Jest zalecana dla wszystkich rodzajów skóry.

A jaka będzie prawda odnośnie rezultatów stosowania szczoteczki? - o tym wkrótce się przekonam:)

Szczoteczka dostępna TUTAJ


Kolejna rzecz to opaska na włosy. Mam w zwyczaju nakładać na twarz olej kokosowy, kiedy mam więcej czasu, bo dobrze nawilża skórę. Moja skóra jest miła w dotyku po nim i mam mniejsze cienie i ładnie utrzymuje się korektor pod oczami. Z racji, ze olej kokosowy jest tłusty, muszę na głowę ubierać opaskę, aby nie utłuścić włosów. Moja stara jest wąska i postanowiłam zamówić coś szerszego, na pewno się sprawdzi. Opaska kosztuje około 12 złotych.

Opaska dostępna TUTAJ


Następna rzecz to waciki do zmywania makijażu. Doszły do mnie w przeuroczym opakowaniu z Myszką Mickey. Sądzę, że mają dobrą wielkość, bo nie lubię małych watek. Mogłyby być ciut grubsze. W opakowaniu znajduje się 
50 watek.

Waciki dostępne TUTAJ 


Następnie skusiłam się na małe ręczniczki do twarzy. Jak wiemy ręcznik są zbiornikiem bakterii., dlatego warto wycierać twarz jednorazowym ręcznikiem. Ręczniki, które wybrałam są cienkie, wiec  można je codziennie przeprać. W zestawie było 10 ręczników. Ręczniki kosztuję około 5 złotych.

Ręczniki dostępne TUTAJ


Ostatnia rzecz to krem do rąk. Zachwycił mnie swoim opakowaniem i musiałam go zamówić! Krem ma fajne, poręczne opakowanie. Idealne do torebki.

Krem dostępny TUTAJ

Opakowanie zawiera 45 ml kremu. Strona gwarantuje, że krem został 
wykonany ze starannie dobranych składników.
Utrzymuje skórę delikatną. Łagodzi i zmiękcza twardą skórę dłoni.
Należy go przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.

Krem dostępny TUTAJ


Krem dosyć ładnie pachnie, choć lekko chemicznie. Sądzę, że sprawdzi się dla osób, które mają normalną skórę rąk. Dla mnie pewnie będzie za słaby, bo ja mam suchą skórę, a ostatnio na wyjeździe bardzo wysuszyłam sobie ręce. Krem kosztuje około 25 złotych.

Krem dostępny TUTAJ

_________________



Oto mój mini haul. Mam nadzieję, że rzeczy mi się sprawdzą.  Dziś taki krótki zakupowy post, ale już wkrótce na blogu kolejna stylizacja z mojego wyjazdu - wyczekujcie!

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do bornprettystore.com, gdzie znajdziecie wszystkie akcesoria z haulu.





A na koniec pochwalę się moimi paznokciami, które wykonała zdolna Pani Ela. uwielbiam motyw liści i wkrótce będą z tym motywem stylizacje na blogu <3

21 komentarzy:

  1. Fajnie krótko i na temat
    Jestem ciekawa tej szczoteczki do twarzy jak się sprawdzi ?
    A serce moje skradł krem - banan - wygląda super
    Fotki bardzo ciekawe
    pazurki z motywem liści piękne i wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej spodobała mi się ta szczoteczka do myci twarzy :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Good post, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za link do tej opaski :)
    Świetny haul

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta szczoteczka do twarzy ;) daj znać jak się sprawuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości, ten krem ma urocze opakowanie. Moja siostra ma podobną szczoteczkę do twarzy, tylko ona ma bardziej do masażu. Pozdrawiam ;)

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy :) ten krem do rąk ma czaderskie opakowanie ;) miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczkę do twarzy mam już w swojej kolekcji, ale opaski do włosów szukam już od jakiegoś czasu! Przyda mi się jak będę robiła maseczki albo zmywał makijaż :)

    Nie na temat, ale jestem zachwycona twoimi paznokciami! Te zielony, co to za lakier? <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy!
    Te ręczniczki to super pomysł :)
    Masz prześliczne paznokcie!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się wlasnie przymierzam do takiej szczotki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szczoteczka wygląda bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty :) Śliczne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba ten krem banan :) chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same perełki :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne produkty i śliczne pazurki! Pozdrawiam:)
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne akcesoria! :D chyba czekaja mnie kolejne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta opaska na włosy to świetna rzecz. Bardzo ułatwia mycie twarzy itp. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger