Urodzinowe smakołyki

lipca 12, 2017


Dziś przychodzę do Was z kolejnym urodzinowym wpisem. Wprawdzie moje urodziny były już ponad miesiąc temu... ale uznałam, ze dodam kolejny wpis z tej serii.
Ci, co śledzą mojego instagrama: natalovvka czy snapchata: natalowka wiedzą, że lubię słodycze i najczęściej jadam wypieki mojej mamy. Na urodziny moja mama przygotowała specjalne smakołyki i nie tylko. Dzisiaj zaprezentuję Wam, co takiego moja mama wyczarowała na moje 20. urodziny.

Wielu z nas uważa, ze urodziny to dzień jak każdy inni i zbędne jest świętowanie. Inni w tym ja sądzą, ze warto uczcić kolejny rok życia. Moim zdaniem warto doceniać takie chwile i spędzić ten dzień inaczej niż zwykle, oderwać się od rutyny.
Jeśli nie lubicie, nie musicie robić hucznych imprez. Możecie spędzić ten dzień w wąskim gronie bliskich albo i nawet samemu - w zależności jaką formę świętowania wolicie. Warto upamiętnić swoje urodziny na swój własny sposób.

Ja zawsze wybieram spędzenie czasu w gronie najbliższych. Nie jestem typem imprezowiczki, więc wolę spokojne spotkania w domu. Na moje urodziny zaprosiłam bliskich i nie obyło się bez słodkości, które Wam zaraz zaprezentuję.


Zacznijmy od pierwszej rzeczy... niesłodkiej. Moja mama przygotowała dla mnie - sama, własnoręcznie flower box'a. Wie, jak bardzo podobają mi się róże zamknięte w formie pudełka. Kwiatki wyglądały cudnie i trzymały się aż przez tydzień. wkrótce na blogu pokażę Wam, jak zrobić samemu flower box - i to za grosze!



Jak wiecie (lub nie) moja mama robi cudne pierniczki! Piecze i dekoruje je na różne okazje - święta, urodziny, śluby, komunie św. Uważam, że takie pierniczki to dobry dodatek do prezentu. Możemy dać taki zestaw komuś zamiast kwiatka. Osoby, które lubią własnoręcznie robione prezenty, z pewnością docenią taki gest. Moja mama przygotowała dla mnie pierniczki w białej, czarnej, czerwonej kolorystyce. Przygotowała ich bardzo dużo. Jestem nimi oczarowana!

A teraz pora na piernika giganta!  Moja mama namalowała dla mnie mapę świata, czyli ostatnio ukochany przeze mnie motyw!

A oto mój urodzinowy tort. Jak widzicie wszystko utrzymane jest w jednej tematyce i kolorystyce! Tort jest minimalistyczny i pyszny.


Na moich urodzinach można było skosztować panna cotty kokosowej. Wygląda pięknie podana na bankietówkach. Ja uwielbiam wszystkie słodycze o smaku kokosowym, stąd wszystkie smakołyki (oprócz pierników) miały taki smak.

Ostatni wypiek to babeczki, ustawione na stojaczku.

___________________


Tak prezentowały się smakołyki na moje urodziny. Moja mama jak zawsze spisała się na medal. Zawsze zaskakuje mnie czymś nowym!

Mam nadzieję, ze mój post Was odrobinkę zainspirował i postaracie się na swoje czy bliskiej Wam osoby urodziny wykombinować coś smacznego i z pomysłem. Pamiętajcie, że warto świętować urodziny, nawet jeśli to i tak zwykły dzień. Ważne jest, aby każdego zwykłego dnia, odnaleźć w nim pierwiastek niezwykłości.


A Wy jak świętujecie Wasze urodziny? Wolicie jeść czy przygotowywać wypieki?


 Już niedługo na blogu


Pamiętajcie o polubieniu i obserwowaniu mojego fanpage ☺

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Cudnie, tylko pozazdrościć Nie każdy tak ma i nie każdy może tak mieć
    Super , że przezywasz każde kolejne urodziny na swój sposób a nie przysłowiową butelka piwa w klubie młodzieżowym. Oczywiście nic nie mam przeciwko takiej formie spędzania urodzin, ale RODZINA to jest "coś" na dobre i na złe, na każdą sytuację i zawsze można na nia liczyć Znajomi, przyjaciele, kumple dziś sa ( kiedy jest fajnie i mamy kasę) jutro zostajemy sami - zwłaszcza kiedy dopadną nas jakieś problemy.
    Zdjęcia cudne jak zwykle zresztą
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego co najlepsze na kolejne dni zycia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O JAA! KOCHAM pierniczki i wszystko co słodkie! :)
    Pieknie robi je Twoja mam, zazdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczkami nigdy nie gardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu twojej mamy :D Te pierniczki to istne dzieła sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to wszystko pięknie wygląda :) Ja urodziny lubię spędzać ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycił mnie tort i flower box, który był przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja MAMA to po prostu Artystka to wielki skarb !! :D
    Wielki ukłon w stronę zdolnej Mamy :D !!
    Ja czekam aż twoja mama założy bloga kulinarnego !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja mama musi być bardzo utalentowaną kobietą :) Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham każdego rodzaju babeczki, te są śliczne i na pewno smaczne! :) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zazdroszczę Ci mamy, że robi takie cudowne ciasteczka, babeczki i nie tylko :)
    Aż mam ochotę iść do piekarni, po jakieś ciastka, lub też po ciasto, hah.
    Te pudełeczko z różami, cudowne! Czekam na posta, jak można je zrobić samemu.

    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale narobiłaś mi ochotę na słodkie! MMm pierniczki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Utalentowana ta Twoja mama ;) wyjątkowo urocze wypieki i szczerze - wyglądają bardzo profesjonalnie ;)

    http://eobrazy.cal24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Boże tak piękne ze szkoda jeść ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny torcik. Nie lubię urodzin - mam aktualnie 17 lat i nie znoszę liczb nieparzystych :c. Urodziny przeważnie preferuje spędzać w wąskim gronie osób z którymi czuje się dobrze :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Same pyszność tutaj u Cb ! ;) W takim razie spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :*
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana przede wszystkim spóxnione Wszystkiego Najlepszego :* 20 lat to piękny wiek :* Twoja Mamusia jest niezwykle utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne smakołyki zrobiłaś! SUPER!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, masz bardzo zdolna mame :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne *-* pozdrawiam
    zapraszam: https://carlapoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń