Oddech

lipca 10, 2017


Ostatni piątek był bardzo dobrze spędzonym dniem. Był to dzień wolny od pracy, ale na szczęście nie zmarnowałam go na leżenie na kanapie, choć i taki dzień też by mi się przydał. W piątek byłam w klinice na zabiegu oczyszczającym na twarz oraz makijażu. Rzadko sprawiam sobie takie przyjemności. Sądzę, że powinnam robić to zdecydowanie częściej. W klinice czułam się dopieszczona. Moja twarz została poddana peelingowi, maseczce i innym udogodnieniom. Następnie Pani Kamila wykonała mi cudowny makijaż, po czym z mamą wyruszyłyśmy do Ustki pofocić zdjęcia kilku stylizacji. A ilu to zobaczycie w kolejnych wpisach. Piątek minął mi fantastycznie. Poczułam się dopieszczona, zrelaksowana. rdzo lubię, gdy ktoś profesjonalny wykonuje mi makijaż. Poza tym dzień spędzony z mamą to kolejny powód do radości. W Ustce zjadłyśmy pyszne lody Tajskie Bangkok. Sami wybieracie smaki, dodatki i inne smakołyki do Waszego kubeczka. Mogę je Wam serdecznie polecić. Co zabawne, do Ustki mam tak 20 minut samochodem, a bywam w nie raz na kilka miesięcy. W ten piątek odkryłam uroki tej nadmorskiej miejscowości i może zacznę tam bywać częściej, kto wie.

Ten dzień był cudowny. Liczę, że w wakacje i nie tylko czeka mnie jeszcze sporo takich chwil.

Naprawdę warto w codziennej rutynie znaleźć chwilę tylko dla siebie i czas tylko dla bliskich. Taki balans pozwoli na utrzymanie harmonii w życiu i odmieni nudną monotonię dnia.


kombinezon - rosegal (tutaj) | sandały - rosegal (tutaj) | koszyk - rosegal (tutaj) | naszyjnik - banggood | czapka, katana - sammydress | zegarek - paul rich





kombinezon - rosegal (tutaj) | sandały - rosegal (tutaj) | koszyk - rosegal (tutaj) | naszyjnik - banggood | czapka, katana - sammydress | zegarek - paul rich

Dzisiejszy look jest idealny na letni spacer. Wybrałam kombinezon w drobne, białe i niebieskie paski z odkrytymi ramionami i rękawkami.  Na wierzch ubrałam jeansową katanę z haftami. Kocham motyw roży i nie mogło ich zabraknąć na tej kurtce. Na stopy ubrałam wygodne srebrne sandałki. Jako torba służy mi koszyk z frędzlami i napisem Bonjour. Na głowie czapka,  na ręce zegarek, a na szyi naszyjnik z kwiatami. Oto moja wakacyjna propozycja ubioru. A w tle widzicie mini wesołe miasteczko, które moim zdaniem świetnie komponuje się ze stylizacją.

A na koniec wpisu życzę Wam udanego tygodnia i masy uśmiechu!

_______________________


PS Mam dla Was kupon rabatowy do rosegal.com
EchoM02


↓  WKRÓTCE NA BLOGU   ↓


Pamiętajcie o polubieniu mojego fanpage, aby być na bieżąco :)

You Might Also Like

33 komentarze

  1. świetna stylizacja. Wszystkie jej elementy bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż,spodobał mi się nietypowy koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja, a najbardziej ten kombinezon. Fajnie, że mama nie boi się robić ci zdjęć :P Moja nie rusza mojego aparatu, jakby parzył, bo twierdzi, że ona to nie umie robić zdjęć.

    Pozdrawiam
    https://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama się nie boi a wręcz uwielbia robić zdjęcia. To od niej zaraziłam się pasją do uwieczniania pięknych momentów życia :)

      Usuń
  4. Stylizacja iście wakacyjna Wesołe miasteczko w tle, super się komponuje. Czas wakacji to czas zabawy i relaksu. Makijaz masz cudny ... może i ja się kiedyś odważę na taki profesjonalny , kto wie.
    Pieknie, świeżo, młodzieńczo , szalenie - to mi się podoba
    pozdrowienia i łap wszystkie cudne chwile, Dla takich chwil warto zyc ;-)
    Całuski pa pa

    OdpowiedzUsuń
  5. No.. kombinezon to strzał w 10! chociaż są dwie strony medalu kombinezonów, niestety... ;D.
    Całość EKSTRA!
    A co do małych przyjemności to musimy je sobie robić koniecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety, gdyby nie ta gorsza strona kombinezonów, to z pewnością nosiłabym je częściej, ale jakoś da się to przeżyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no, szczęka mi opadła :D Kochana, wyglądasz perfekcyjnie :* Kombinezon jest cudowny i świetnie na tobie leży :D Wszystko pięknie ze sobą gra :)
    No i masz piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za tak miłe słowa ❤️

      Usuń
  8. Piękny makijaż *.*
    Sama się malujesz? :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko o makijażu napisałam we wpisie ;) z reguły sama się maluję, ale tym razem...

      Usuń
  9. Ja kombinezony bardzo lubie! Twoj jest swietny! Wszystko mi sie tutaj podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna stylizacja! Super torba!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej urzekły Twoje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajj taki masaż i zabiegi to świetna sprawa! Relaks i totalny chill. Pięknie wyglądasz, śliczny kombinezon. Pomadka na ustach genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebka to prawdziwe cudo - jesteśmy nią zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny koszyk :) idealny na plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę przede wszystkim wakacji... a zaraz potem włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Zawsze warto znaleźć czas tylko dla siebie i swoich przyjemności :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kombinezon, uwielbiam takie :) klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, szczególnie podobają mi się te z lodami w ręku. Kombinezon jest świetny i ten naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ! Świetna stylizacja :D Bardzo spodobał mi się kombinezon.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama bym się wybrała na takie zabiegi ☺️ Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji, już na jakimś blogu widziałam ten kombinezon i na prawdę bardzo mi się podoba 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kombinezon - pięknie w nim wyglądasz ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka podbiła moje serce!!! Od razu kliknęłam link aby ją zakupić :)))
    Zdjęcia prześliczne!

    www.philocaro.com <--- Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będziesz zadowolona - torebka jest genialna! :)

      Usuń
  23. Bag is very beautiful
    Http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w jeansowej kurteczce i sandałkach :) Super, wakacyjna stylizacja :)
    PS Ciekawy blog, więc dodaję :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty są fenomenalne, a kombinezon jest świetnym rozwiązaniem na upalne dni :)
    Www.filozofgosia.blogspot.com
    zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz piękne oczy! Zawsze marzyłam o takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka piękna stylizacja i profesjonalne zdjęcia !:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń