Natalia poleca | ulubieńcy maja & czerwca

lipca 08, 2017



Ulubieńcy to seria, którą bardzo lubię pisać. Podczas przygotowywania posta przypominam sobie piękne chwile. Ta seria 'zmusza' mnie do robienia zdjęć wszystkim zdarzeniom, przez co mam pamiątkę na całe życie. W maju i czerwcu byłam zalatana i nie miałam czasu, aby dodać osobne wpisy z ulubieńcami z czerwca i maja, dlatego teraz robię zbiorowy post. Liczę, że Wam taka forma nie przeszkadza, a wręcz przypadnie do gustu. W kolejnych miesiącach postaram się znów robić ulubieńców z jednego miesiąca. Maj to był cudowny miesiąc. najadłam się masy smakołyków. Były urodziny mojej Babci, dzień mamy czy moja metamorfoza. W czerwcu było dużo nauki. Były też moje urodziny, egzaminy i wreszcie upragnione wakacje. Zapraszam do dalszej więcej wpisu po szczegóły i zdjęcia z moich ostatnich dwóch miesięcy.

___________________________________

MAJ


ULUBIONE PAZNOKCIE

W maju miałam apetyt na mega kolorowe, pastelowe paznokcie. Pani Danusia jak zawsze spełniła moje małe marzenie.

Paznokcie wówczas robiłam w tym salonie:




ULUBIONE JEDZENIE

W maju zajadałam się samymi pysznościami, które serwowała nam moja mama. W majówkę wybrałyśmy się do Mr Pancake w Gdyni na pankejki, które były przepyszne. Nie zabrakło cudnych makaroników czy śniadaniem rodem z dzieciństwa - czyli tostów z serem i szynką. W maju moja babcia miała urodziny i mama upiekła tort drip - był mega słodki!


ULUBIONE WYDARZENIE

Dzień mamy to był cudowny dzień. mam przyjechała do mnie na studia niespodzianie i razem spędziłyśmy dzień. Wybrałyśmy się na zdjęcia, zjadłyśmy smaczne bubble waffle's w Parku handlowym Matarnia. Tego dnia odbyła się moja metamorfoza - byłam modelką u zdolnej makijażystki Karoliny. Karolina pięknie maluje i serdecznie ja Wam polecam! Makijaż utrzymał się cały dzień, a było wtedy upalnie!
A zdjęcia z makijażem od Karoliny zobaczycie w postach: tutaj i tutaj


________________________________

CZERWIEC



ULUBIONE PAZNOKCIE

W czerwcu miałam urodziny i postanowiłam
zaszaleć z paznokciami. Jestem nimi zachwycona. Pani Ela spisała się na medal!

Luna Studio Słupsk
________________________________

ULUBIONE WYDARZENIA



MOJE URODZINY

5 czerwca weszłam w "poważny wiek". Stałam się 20-latką. Swoje urodziny spędziłam w gronie najbliższych. To był udany czas. Moja mam przygotowała sama dobroci, o których wpis wkrótce przeczytacie na blogu. Tego dnia również wykonałyśmy urodzinową sesję, którą możecie zobaczyć tutaj. W same urodziny moja koleżanka zrobiła mi niespodziankę i podarowała mi uroczy prezent - w nim był między innymi genialny mini torcik - jeszcze raz bardzo dziękuję za pamięć! ♥



KONIEC NAUKI

Przedostatni tydzień czerwca dał mi w kość. Ciągła nauka, niespanie po nocach i egzaminy. Na szczęście przetrwałam ten czas. Potem na dodatek czekało mnie sprzątanie i pakowanie. Na koniec pierwszego roku studiów poszłam świętować z koleżanką do Starbucksa, gdzie wypiłam dobre frappuccino o smaku kokosa i czekolady. Później wybrałyśmy się do Manekina na pankejki. Moja koleżanka miała następnego dnia urodziny i zrobiłam jej niespodziankę - wręczyłam mini prezent, balony i zrobiłam sama malutkiego flowerboxa.


WAKACYJNY WYJAZD

Wakacje rozpoczęłam od grilla ze scholą, a następnie wyjazdem. Byłam na kilka godzin w warszawie, gdzie wpadłam do Warszawskiego Lukru i wypiłam smacznego freak shake'a.
Wkrótce na blogu pojawi się fotorelacja z tego wspaniałego miejsca. Podczas podróży odpoczęłam, miałam czas wreszcie poczytać normalną książkę i zebrałam siły na wakacyjna pracę.

W czerwcu dotarł do mnie cudowny zegarek z Paul Rich. Mam dla Was niespodziankę. Na kod natalovvka_10 macie -10% na wszystko. Z kodu korzysta pierwsze 5 osób. Z kodu skorzystacie na stronie eu.paul-rich.com
___________________

Tak minęły mi maj oraz czerwiec. To były cudowne miesiące. Oby kolejne były równie wspaniałe. Lipiec już się taki zapowiada.

A Wam jaki minęły te miesiące? Co ciekawego się u Was działo?

_____________________________________

Pamiętajcie, aby zaglądać na mojego instagrama: natalovvka. Jestem tam prawie codziennie Dodaję masie zdjęć, dużo zapowiedzi postów i nie tylko. Prawdziwy spam jest na instastory, gdy jestem na wyjazdach. Koniecznie do mnie zajrzyjcie! 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Dużo się u Ciebie działo przez te dwa miesiące, super zdjęcia,
    U mnie czerwiec to również urodziny a do tego jeszcze odpoczynek nad morzem, także również bardzo udany miesiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że też czerwiec minął Ci w miłej atmosferze :)

      Usuń
  2. U mnie niestety nic ciekawego się nie wydarzyło. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z pewnością było coś fajnego, nawet jakaś drobnostka :)

      Usuń
  3. Fajnie to podsumowałaś :)
    Śliczne miałaś te paznokcie!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem co mi się najbardziej tu podoba, wszystko ma swój urok :D fajne są posty z ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ale robię się głodna patrząc na te pyszne jedzenie *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności, szkoda, ze muszę sobie zacząć odmawiać takiego cudnego jedzenia :D
    Pazurki również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna forma postu :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najmocniej w mojej pamięci utkwiły Twoje urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka seria jest bardzo dobrym sposobem, aby móc czerpać jak najwięcej z życia :) Brawo dla ciebie :) A pazurki, rzeczywiście są piękne, też lubię pastelowe kolory.

    Pozdrawiam
    https://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny miałaś te dwa miesiące 9 mimo ogromu nauki przed sesją). Było bardzo smakowicie i apetycznie, a że jestem ogromnym łasuchem ... to aż slinka mi cieknie
    Fajne zdjęcia , ciekawe pokazani ulubieńcy czekam na kolejne posty z niecierpliwością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Wszystkiego dobrego z okazji 20. Eh kiedy to było u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały post i super zdjęcia! Przyjemnych wakacji (ciąg dalszy) :)
    Pozdrawiam!

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu posty :D Piękne zdjęcia i super opisy :)
    Przepiękne miałaś pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, ze jesteśmy w jednym wieku - jak dobrze znaleźć wreszcie kogoś z mojego rocznika w blogosferze. Piękne zdjęcia (kusisz tymi pysznościami).
    Ja u siebie zawsze mam problem z wybraniem ulubieńców, wydaje mi się, że nikogo one nie będą interesowały.

    OdpowiedzUsuń