poniedziałek, 19 czerwca 2017

Brak


Hej, hej kochani czytelnicy. Przychodzę do Was po dłuższej przerwie niż ostatnio z racji, że jestem w trakcie egzaminów. Dwa już mam za sobą, przed sobą jeszcze dwa i upragnione wakacje. Wczoraj zdałam jeden z cięższych egzaminów, z czego bardzo się ciesz - tak miałam egzamin w niedzielę, a studiuję dziennie.... Niestety jestem strasznie przemęczona, w nocy prawie nie śpię, bo trzeba się uczyć. Ale już w środę po południu wreszcie wolne! Wreszcie wrócę na całe 3 miesiące do domu rodzinnego. Tylko myślę, jak zwieźć wszystkie klamoty - tir na nie to chyba za mało :D 

Ale koniec mojego przynudzania. Zapraszam na kolejną stylizację. Ostatnio znów wróciły upały, więc moja stylizacja częściowo nadaje się na taką pogodę. Dziś mam na sobie świecący top z falbanką, szyfonowe spodenki, zamszowy płaszcz. Płaszcz oczywiście w razie chłodnych wieczorów. Spodenki są bardzo lekkie, przewiewne - wręcz idealne na gorące dni, Bluzka także jest leciutka, zwiewna. Płaszcz ma piękny kolor, jest dosyć elegancki i świetnie wygląda związany paskiem. Do stylizacji dobrałam czarną torebkę z kolorowymi wstawkami i paskiem, które ostatnio są hitem. Na głowę oczywiście okulary. Aj zapomniałabym o butach. Postawiłam na srebrne sandały na grubym i wysokim słupku. Sandały są bardzo wygodne i nie czuć wysokości obcasa. W kwestii biżuterii zdecydowałam się na naszyjnik kaktus.

płaszcz - SAMMYDRESS (TUTAJ) | spodenki - SAMMYDRESS (TUTAJ) | sandały - SAMMYDRESS (TUTAJ) | bluzka - tally weijl | naszyjnik - bornprettystore (tutaj) | okulary - sammydress | torebka - sammydress




płaszcz - SAMMYDRESS (TUTAJ) | spodenki - SAMMYDRESS (TUTAJ) | sandały - SAMMYDRESS (TUTAJ) | bluzka - tally weijl | naszyjnik - bornprettystore (tutaj) | okulary - sammydress | torebka - sammydress



Życzę Wam udanego i radosnego tygodnia! Ja ostatnio nie mam poczucia czasu i jaki jest dzień tygodnia :D
Widzimy się już niedługo w kolejnym wpisie, a ja zmykam na uczelnię!

34 komentarze:

  1. A to zaskoczenie, że w torebce akcenty kolorowe są.. fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na pozostałych egzaminach! stylizacja bardzo udana, urocza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać upragnionych wakacji. Co do stylizacji to całkiem elegancka, ale buty trochę nie w moim stylu. Chociaż Ty w tej stylizacji trafiłaś z nimi w dziesiątkę ;) Te wzorki na torebce fajnie przełamują całość. ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Tir to dobre rozwiązanie ;D taki tir to i mi by sie przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylizacja :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest rewelacyjna do tego poluję właśnie na takie szorty :) klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne masz włosy!! <3 Powodzenia! :**

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny blog...ale....nikt o tym nie napisał /pewnie przez grzeczność/ ale niestety buty są za małe.
    Na nic zda się piekna stylizacja i piękna fotografia w przymałych butach. Jest to ani modne ani eleganckie.
    Mam nadzieję ze kolejne stylizacje będą lepsze. Będę tu wracać bo napewno ma Pani potencjał. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten top i torebka, która fajnie urozmaica calość, wprowadza nieco zamieszania :D
    zestaw modny, stylowy i nie przekombinowany, a to najważniejsze :)

    W takim razie powodzenia na ostatnich egzaminach i udanych wakacji życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, ja też jestem trakcie sesji a do tego praca i już ledwo żyje. Szorty bardzo podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja! Najbardziej spodobała mi się torebka i buty.☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja wygląda super :) Ciągle szukam butów właśnie z takiego materiału :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka i okulary nadają uroku całej stylizacji. :) Wszystko prezentuje się naprawdę ŚWIETNIE. :)

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia 😃
    Zapraszam do mnie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja fajna ale najbardziej podobają mi się Twoje włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz!
    Powodzenia na egzaminach :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  19. Ponieważ jestem jak sroka i uwieliam wszystko co się swieci zauroczyły mnie buty !!! Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dasz radę Kochana na egzaminach! Trzymam mocno kciuki :)
    Świetnie wyglądasz, torebka i buty nadają stylizacji tego ,,czegoś'' <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja rewelacja! Masz swietna torebeczke ❤ a za egz trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się taka torebka, cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie śliczne buciki! bardzo ładnie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. te spodenki są świetne, buty również! bardzo fajny zestaw:)
    powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Współczuję z tymi egzaminami, ale już zaraz, za momencik wolne :d Piękna stylizacja, spodenki są świetne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję studentom, że muszą tak zakuwac i się męczyć... :/

    http://www.merloczek.pl | obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam metaliczne sandały! Oj tak, teraz jest szaleństwo z sesją.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się kolorowe paski tych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam ten ból - sesja potrafi wycisnąć z człowieka całą energię...

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię taki krój bluzek jaki ty masz ;) Mogą świetnie wymodelować sylwetkę ;)

    Pozdrawiam, fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger